مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21اجتماعي

آبگرفتگی در گلستان/ امدادرسانی هلال احمر در آزادشهر ادامه دارد


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان از متاثر شدن برخی مناطق استان از بارش شدید باران خبر داد و گفت: عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا حاجیلری اظهار کرد: در پی بارش های شدید باران و بالا آمدن سطح آب معابر، خیابان ها و رودخانه ها برخی از مناطق استان متأثر از آبگرفتگی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در بندرگز آبگرفتگی موجب مسدود شدن محور اصلی شهرستان و آبگرفتگی شهر نوکنده و روستای بنفش تپه شد.

وی با اشاره به اینکه به 28 نفر در شهر نوکنده توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد، افزود: امدادگران هلال احمر با موتور پمپ و لجن کش به محل های متأثر از آبگرفتگی رفتند و 5 خانه از آب تخلیه شد و 8 نفر که در رودخانه گیر کرده بودند رهاسازی شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان آزادشهر جاده خوش ییلاق حد فاصل روستای فارسیان مسدود شده است، خاطرنشان کرد: در جاده های آزادشهر به شاهرود و رامیان به شاهرود 5 نفر که با خودرو در گل و لای گیر کرده بودند رهاسازی شدند و عملیات همچنان ادامه دارد.

حاجیلری با اشاره به اینکه تا کنون به 20 نفر امدادرسانی شد، اظهار کرد: در روستای قورچای مردم نیازمند دریافت خدمات امدادی شدند و نیروها در حال اسکان اضطراری متاثرین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی در گلستان/ امدادرسانی هلال احمر در آزادشهر ادامه دارد

آبگرفتگی در گلستان/ امدادرسانی هلال احمر در آزادشهر ادامه دارد