مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-20اقتصادي

کشتار بیش از 5 میلیون قطعه مرغ زنده در بوشهر با نظارت دامپزشکی


در پنج ماه اخیر نظارت بهداشتی - قرنطینه ای بر کشتار بیش از پنج میلیون قطعه مرغ زنده در استان بوشهر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی تنگستانی مکان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: استان بوشهر با دارا بودن بیش از دویست مرغداری از ابتدای سال تا کنون بر تولید و پرورش بیش از پنج میلیون قطعه مرغ زنده کشتاری نظارت قرنطینه ای بهداشتی داشته است.

وی افزود: طی پنج ماه اخیر، پنج میلیون و 208 هزار و 934 قطعه مرغ زنده کشتاری در قالب سه هزار و 703 محموله، نظارت بهداشتی قرنطینه ای انجام گرفت.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تصریح کرد: برای جابجایی این محموله ها، گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای به مقصد کشتارگاه های داخل و خارج استان پس از تأیید بهداشتی و سلامت از دامپزشک مرغداری، صادر شده و در کشتارگاه طیور پس از بازدید بهداشتی دامپزشک کشتارگاه از محموله ارسالی از مرغداری، اجازه کشتار داده شده است.

وی تاکید کرد: تمامی خودروهای حمل مرغ زنده از اداره کل دامپزشکی، کد بهداشتی حمل دارند و پس از تخلیه محموله مرغ، قفس ها و خودرو برای بارگیری مجدد، شستشو و ضدعفونی می شوند.

تنگستانی مکان افزود: در حال حاضر همه گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای مرغ زنده توسط دامپزشکان مرغداری ها با نظارت اداره کل دامپزشکی استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار بیش از 5 میلیون قطعه مرغ زنده در بوشهر با نظارت دامپزشکی

کشتار بیش از 5 میلیون قطعه مرغ زنده در بوشهر با نظارت دامپزشکی