مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 07:052023-07-31اقتصادي

تأمین آب شرب پایدار روستای «چنارعلیا» اسدآباد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز حفاری چاه مکانیکی روستای «چنارعلیا» در شهرستان اسدآباد خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز حفاری چاه مکانیکی روستای چنارعلیا در شهرستان اسدآباد خبر داد.

فرهاد بختیاری فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای انجام پروژه های جهاد آبرسانی روستایی و محرومیت زدایی به منظور ارتقای کیفیت و همچنین تأمین پایدار آب شرب روستای چنارعلیا از توابع شهرستان اسدآباد، حفر یک حلقه چاه مکانیکی به عمق 150 متر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: انجام این پروژه به مبلغ 14 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است که با انجام این پروژه بیش از 500 خانوار در این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان درباره مشکل آب روستای چنارشیخ از توابع شهرستان اسدآباد نیز یادآور شد: تأمین برق ایستگاه پمپاژ و چاه آب شرب روستای چنار از دو محل مجزا تأمین می شود و علت سرریز شدن ایستگاه پمپاژ، قطعی برق در ایستگاه پمپاژ و فعال بودن برق چاه است.

بختیاری فر ادامه داد: برای رفع این مشکل، مکاتباتی با اداره برق شهرستان در زمینه عدم قطعی برق ایستگاه پمپاژ و چاه آب شرب انجام شده است که مشکل به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شرب پایدار روستای «چنارعلیا» اسدآباد

تأمین آب شرب پایدار روستای «چنارعلیا» اسدآباد