مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-16ورزشي

خودباوری اولین گام قهرمانی است/ تا ابد سرباز وطنم هستم


قهرمان گلستانی کاراته جهان و مربی تیم پاس قم با بیان اینکه روزی گنبدکاووس و استان گلستان حرف های زیادی را در این رشته پرتحرک داشت، افزود: استعدادیابی و توجه به سنین پایه باید سرلوحه کار دست اندرکاران ورزش استان باشد.

- ایسنا/گلستان قهرمان گلستانی کاراته جهان و مربی تیم پاس قم با بیان اینکه روزی گنبدکاووس و استان گلستان حرف های زیادی را در این رشته پرتحرک داشت، افزود: استعدادیابی و توجه به سنین پایه باید سرلوحه کار دست اندرکاران ورزش استان باشد.

علیرضا هاشم زاده عصر امروز چهارشنبه 24 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: از نگاه ورزشی باید بگوییم خبرنگاران مهمترین بازوان توسعه ورزش در جامعه هستند که وظیفه خطیر اطلاع رسانی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه پیش تر ورزش گلستان در بیشتر رشته ها مدال های رنگارنگ کسب می کرد ولی این موضوع مهم طی چند سال اخیر کم رنگ شده، ادامه داد: کاراته کاهای گنبدکاووس پس از تخریب خانه کاراته به شدت تحت فشار قرار گرفته و مکان ثابت مناسب برای تمرین و آموزش ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودباوری اولین گام قهرمانی است/ تا ابد سرباز وطنم هستم

خودباوری اولین گام قهرمانی است/ تا ابد سرباز وطنم هستم