مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-21اجتماعي

آخرین وضعیت سیل گلستان/ کدام مناطق استان مستعد وقوع سیلاب است؟


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان در خصوص احتمال تکرار بارندگی ها تا پایان امروز هشدار داد و گفت: خطر سیلاب فروکش نکرده است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان در خصوص احتمال تکرار بارندگی ها تا پایان امروز هشدار داد و گفت: خطر سیلاب فروکش نکرده است.

نعمت الله حاجی زاده صبح امروز در گفت وگو با ایسنا به تشریح آخرین وضعیت سیل استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا و نقطه ای روز گذشته شاهد وقوع سیلاب و مسدود شدن جاده ها و وارد شدن خسارت به منازل مسکونی و تعدادی از خودروها متردد در جاده ها بودیم.

وی با بیان اینکه سیلاب سبب مسدود شدن محور اصلی شهرستان بندرگز محدوده نوکنده ، تخریب حاشیه پل در 37 کیلومتری شمال شهرستان کلاله محدوده خالدبنی و مسدود شدن راه ارتباطی پنج روستا، رانش کوه در منطقه خوش ییلاق، مسدود شده جاده در محدوده النگ شهرستان رامیان و شهرستان آزادشهر شد، ادامه داد: با تلاش های بی قفه در حال حاضر همه راه های مسدود شده با پاکسازی و ایجاد راه کنارگذر بازگشایی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با اشاره به اینکه رانش کوه در منطقه خوش ییلاق سبب آسیب دیدن حدود چهار خودرو و متوقف شدن آنها در گل و لای شد، افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع، سرنشینان خودروها خارج و به نقطه امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سیل گلستان/ کدام مناطق استان مستعد وقوع سیلاب است؟

آخرین وضعیت سیل گلستان/ کدام مناطق استان مستعد وقوع سیلاب است؟