مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-19سياسي

اردبیل کانون مولد دامی در کشور است


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان یکی از کانون های مولد دامی در کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فیضی صبح شنبه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: هدف از این دیدارها تجدید میثاق با آرمان های امام، شهدا و بهره مندی از فرمایشات و رهنمودهای نماینده ولی فقیه به منظور هماهنگی بیشتر برای پیشبرد اهداف دامپزشکی در استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل به عنوان یکی از کانون های مولد دامی در کشور اهمیت و حساسیت کار دامپزشکی را در راستای حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی، تأمین امنیت غذایی و ارتقا سلامت عمومی جامعه مضاف کرده است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل با اشاره به مشکلات اعتباری، تجهیزات و نیروی انسانی گفت: با توجه به جامعه هدف دامپزشکی که اکثراً محرومین جامعه هستند انتظار داریم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به منظور رفع این مشکلات و بهبود شرایط رایزنی های لازم با مسئولین بالا دستی را به عمل آورند.

فیضی با اشاره به فعالیت های شبانه روزی و خدمات سلامت محور دامپزشکی اظهار کرد: با افتخار جز دستگاه های معدودی هستیم که برای ارائه خدمات در سخت ترین شرایط و آلوده ترین محیط کاری و در روستاها و مناطق صعب العبور و کوهستانی به سراغ تولیدکننده می رویم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل کانون مولد دامی در کشور است

اردبیل کانون مولد دامی در کشور است