مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-26سياسي

محرم فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است/لزوم دشمن شناسی در جنگ نرم


فرماندار سربیشه با بیان اینکه محرم فرصت خوبی برای جهاد تبیین است، گفت: دشمن شناسی، مراقبت از دین و نظام اسلامی از مهمترین دستاوردهای جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا لکزایی صبح چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با بیان اینکه فرصت ارزشمند مبارزه با دشمن در قالب جهاد تبیین را باید غنیمت بدانیم و از این فرصت استفاده کنیم، افزود: دشمن شناسی، مراقبت از دین و نظام اسلامی از مهمترین دستاوردهای جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه محرم فرصت خوبی برای جهاد تبیین است، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن در حال شبهه افکنی و فضا سازی برای تخریب جامعه است، اگر جهاد تبیین شکل نگیرد باید به شکل دیگری با دشمن مبارزه کنیم.

لکزایی اظهار کرد: بحث مهم هیئت های مذهبی ریشه در بنیان انقلاب اسلامی دارد که نقش مهمی در شکل گیری انقلاب داشت که در سال 57 بلافاصله بعد از محرم و صفر پیروی انقلاب محقق شد.

حجت الاسلام سید حسین کاظمی، امام جمعه سربیشه هم در این جلسه با اشاره به نقش جوانان در فراگیر شدن نهضت عاشورا، گفت: در جامعه امروز جوانان دلداده اسلام و اهل بیت (ع) هستند که می طلبد از این فرصت برای تعالی و تربیت جامعه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است/لزوم دشمن شناسی در جنگ نرم

محرم فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است/لزوم دشمن شناسی در جنگ نرم