مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-06اقتصادي

ضربه سنگین روغن نباتی شیراز ناشی از خصوصی سازی و ناکارآمدی مدیر سابق بود


کارخانه روغن نباتی شیراز از بزرگترین کارخانه های این شهر و همچنین استان فارس بوده که پس از اجرای سیاست اشتباه خصوصی سازی دچار بحران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پس از خصوصی سازی به گونه ای  شد که تعداد کارگران آن از 1700 عدد به 150 نفر کاهش پیدا کرد و صادرات تولیدات آن به کشورها همسایه و دیگر شهرهای کشور نیز متوقف شد.

علاوه بر خصوصی سازی، بحران دیگر این کارخانه واگذاری آن به فردی اشتباه بود که فروش و انتقال ماشین آلات این واحد تولیدی به کارخانجاتی در شهرهای دیگر و بدهی های بسیار سنگین از یادگاری های به جا مانده از وی برای این واحد تولیدی بود.

  تا اینکه در بهمن ماه سال گذشته واگذاری این کارخانه به مهدی خسروانی صورت گرفت به طوری که این جوان، همت بر سرپا کردن این کارخانه بسته است؛ اما مشکلاتی بر جلو راه آنها است که چیزی جز حمایت و همراهی مسئولین را بر نمی تابد.

بررسی مشکلات این واحد تولیدی موضوع برنامه تلویزیونی بازتاب در چهارشنبه هفته گذشته بود که خبرنگار خبرگزاری فارس و معاون صنایع اداره سمت استان در این خصوص به گفتگو پرداختند.

  در ابتدای این برنامه زنده خبرنگار خبرگزاری فارس به معضلات این روزهای کارخانه که مانعی جدی پیش پای مسئولین این واحد تولیدی جهت سرعت بخشی به تولید محصولات بود پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه سنگین روغن نباتی شیراز ناشی از خصوصی سازی و ناکارآمدی مدیر سابق بود

ضربه سنگین روغن نباتی شیراز ناشی از خصوصی سازی و ناکارآمدی مدیر سابق بود