مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-07حوادث

شناسایی و پلمب 14 مشاور املاک متخلف در بندرعباس


رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از شناسایی و پلمب 14 بنگاه معاملات املاک به دلیل نقض قوانین و مقررات و نداشتن مجوزفعالیت درشهر بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ مهدی بشارتی رییس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی هرمزگان صبح امروز در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت چند گزارش مبنی برتخلفات گسترده چند دفتر املاکی در شهر بندرعباس و در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر رسیدگی به بنگاه داران متخلف، ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی استان پیگیری موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با تشکیل کارگروه تخصصی ضمن بررسی میدانی در بازرسی از سوابق و پرونده های موجود چند بنگاه املاک در شهرستان بندرعباس تعداد 14 واحد صنفی دفاتر مشاور املاک بدلیل عدم توجه به هشدارهای پلیسی و عدم رعایت اصول و مقررات و قوانین صنفی مربوطه شناسایی و با هماهنگی قضایی پلمب کردند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تاکید کرد: واحدهای صنفی که به دستورالعمل ها و قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی بی توجهی کنند برابر قانون با آنان برخورد و نسبت به پلمب واحد صنفی آنان با هماهنگی قضایی اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و پلمب 14 مشاور املاک متخلف در بندرعباس

شناسایی و پلمب 14 مشاور املاک متخلف در بندرعباس