مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-07دانش

امضای تفاهمنامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان و جهاد دانشگاهی استان


مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان و  جهاد دانشگاهی کرمان، - ایسنا/کرمان مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان و  جهاد دانشگاهی کرمان، گام های بلند و استواری در حوزه علوم قرآنی برداشته خواهد شد.

سیدحمید رضا توحیدی امروز 16 مردادماه با اعلام این خبر و گرامیداشت چهل و سومین سال تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف انقلاب فرهنگی، تحقیقات علمی و فعالیت های فرهنگی و به عنوان یک نهاد انقلابی برخاسته از انقلاب، به عنوان پلی میان دانشگاه و بخش صنعت، خدمات و آحاد جامعه فعال است.

وی با تجلیل از تلاش های انجام شده در جهاد دانشگاهی استان کرمان برای همه دست اندرکاران این مجموعه آرزوی توفیق و خدمت به قرآن و فرهنگ اسلامی را خواستار شد.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان استان کرمان گفت: تفاهمنامه همکاری مجمع با جهاد دانشگاهی با هدف توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ و آموزه های قرآن کریم و سیره اهل بیت (علیهم السلام) و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه مراکز قرآنی کشور و در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و ارتقاء سطح علمی و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان و جهاد دانشگاهی استان

امضای تفاهمنامه همکاری بین مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان و جهاد دانشگاهی استان