مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-22پزشكي

گرامیداشت روز پزشک در رادیو


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ رادیو در روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که بدین شرح می باشد: - شبکه های مختلف رادیویی ضمن گرامیداشت روز پزشک، از یک نسخه ورزشی برای بیماری ها و دلایل اقبال مردم ایران به رشته های پزشکی گرفته تا نقد گرانی خدمات پزشکی می گویند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت صدا؛ رادیو در روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که بدین شرح می باشد: دستان پر مهر رادیو سلامت برنامه دستان پر مهر به مناسبت روز پزشک ساعت 18 تا 20 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سلامت می رود.

در این برنامه ضمن معرفی دستاورد های پزشکی با هدف تکریم و گرامیداشت پزشکان زحمتکش تهیه و پخش می شود.

گفتگو با چهره های پزشکی، گرامیداشت مدافعان سلامت، چهره های ماندگار، بخش های طنز و گفتگو با پزشکان فعال در بیمارستان ها نظر گرفته شده است.

برنامه دکتر جان سلام ، با محوریت روز پزشک و بزرگداشت مقام پزشکان روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح به مدت 165 دقیقه با بخش هایی همچون عطار باشی (مراجعه به عطاری و گرفتن نسخه های خود تجویزی و مشکلات عدیده)، یادمان (یادبود پزشکانی که در قید حیات نیستند)، اتاق آقای وزیر (مستند گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز پزشک در رادیو

گرامیداشت روز پزشک در رادیو