مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-31سياسي

عزم جدی دستگاه قضایی خراسان شمالی در پیشگیری از وقوع سرقت


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به روند افزایشی وقوع سرقت در استان، گفت: طرح و برنامه های جدی برای پیشگیری از وقوع سرقت در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دوشنبه در بازدید سرزده از حوزه قضایی شوقان اظهار داشت: ورود دستگاه قضایی به منظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطروحه، حکایت از عزم راسخ و اراده قوی قوه قضاییه در موارد مختلف دارد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تجربه قضایی ما نشان می دهد پیگیری جدی و رفع مشکلات مطرح شده تا حصول نتیجه لازم، باعث جلب اعتماد عمومی می شود.

وی افزود: سفر به حوزه های قضایی با در نظر داشتن چنین هدفی تداعی گر اهمیتی است که دستگاه قضایی در جهت رفع مشکلات مطروحه دارد.

براتی زاده تصریح کردبا اشاره به برخی انتقادات و نارضایتی ها در خصوص نحوه رسیدگی های قضایی گفت: طبعاً از هر چند نفری که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند ممکن است عده ای باشند که از نحوه رسیدگی های قضایی و احکامی که درمورد آنان صادر شده اظهار نارضایتی کنند که البته در این خصوص قانونگذار مسیرهای لازم را جهت پیگیری این موارد پیش بینی کرده است.

براتی زاده ضمن ابراز نگرانی از افزایش کمی و کیفی موارد ارتکاب سرقت در کشور، استان و حوزه قضایی شوقان از آسیب شناسی و بررسی دقیق تر زمینه های تسهیل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی دستگاه قضایی خراسان شمالی در پیشگیری از وقوع سرقت

عزم جدی دستگاه قضایی خراسان شمالی در پیشگیری از وقوع سرقت