مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-02فرهنگي

«چارلی کافمن» از سارایوو جایزه می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم سارایوو همچنین فیلم «اقتباس» محصول 2002 به نویسندگی «چارلی کافمن» و کارگردانی «اسپایک جونز» را در فضای باز به نمایش خواهد گذاشت.

- چارلی کافمن فیلمنامه نویس و کارگردان، جایزه افتخاری قلب سارایوو را به پاس نقشش در هنر فیلم سازی دریافت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم سارایوو همچنین فیلم اقتباس محصول 2002 به نویسندگی چارلی کافمن و کارگردانی اسپایک جونز را در فضای باز به نمایش خواهد گذاشت.

جوآن مریانوویچ ، مدیر جشنواره گفت: ما هیجان زده هستیم که پس از 15 سال، به یکی از مهم ترین فیلم نامه نویسان و کارگردانان مشهور جهان خوشامد می گوییم و از او به خاطر کار و و نقشش در هنر فیلمسازی در این جشنواره تقدیر می کنیم.

چارلی کافمن فیلم ساز خارق العاده ای است که فیلم هایش، اگرچه مملو از طنز گزنده است، اما ما را وادار می کند تا به اعماق وجودی تجربه بشری بیندیشیم کافمن پیش از این در سال 2008 مهمان جشنواره بود که اولین کارگردانی خود را با عنوان بخش گویی، نیویورک ارائه کرد، اما حرفه نویسندگی کافمن با سریال کمدی کلاسیک دهه 90 به نام یک زندگی بگیر آغاز شد و او در دهه 90 بیشتر در کمدی و طراحی تلویزیونی کار کرد و سپس وارد سینما شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چارلی کافمن» از سارایوو جایزه می گیرد

«چارلی کافمن» از سارایوو جایزه می گیرد