مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-07سياسي

حمایت از صنایع فرهنگی خلاق در جهاد دانشگاهی تقویت می شود


سرپرست جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: سینمای جوان بزرگترین قابلیت را در زمینه پرورش نیروهای جوان دارد و جهاددانشگاهی می تواند از این ظرفیت در زمینه صنایع فرهنگی خلاق استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسام رسولی بعد از ظهر دوشنبه در نشست مشترک با رییس انجمن سینمای جوانان دفتر اردبیل با تاکید بر ضرورت فعالیت در زمینه صنایع فرهنگی خلاق با سینمای جوان اردبیل اظهار کرد: فعالیت در زمینه صنایع فرهنگی خلاق از برنامه های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی است که با تعامل بیشتر و با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی و سینمای جوان می توان به این زمینه ورود کرد و به نتیجه مناسب رسید.

وی به تجارب سینمای جوان در زمینه های هنری اشاره و خاطرنشان کرد: در تولید محتوای رسانه ای نیز می توان با تجمیع ظرفیت های انجمن سینمای جوان و جهاددانشگاهی اقدامات مطلوب به انجام رساند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل به ناشناخته بودن برخی از بخش های جهاددانشگاهی در بین عموم مردم اشاره کرد و گفت: برای معرفی بخش های مختلف جهاددانشگاهی در بین عموم مردم بویژه در زمینه کسب و کار و حوزه فرهنگی نیازمند همکاری دو جانبه هستیم.

رسولی ادامه داد: در زمینه صنایع خلاق و کسب و کارهای هنری سینمای جوان ظرفیت مناسبی دارد که کارهای بکر و مناسبی می توانیم برای توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع فرهنگی خلاق در جهاد دانشگاهی تقویت می شود

حمایت از صنایع فرهنگی خلاق در جهاد دانشگاهی تقویت می شود