مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-19سياسي

سیاست های سککوک در راستای اجرایی شدن شعار سال است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ غلامرضا نوری قزلجه عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در خصوص سیاست های سککوک برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار، اظهار داشت: سامانه سککوک در راستای همکاری با کمیته امداد از طریق تامین مالی بستر مناسبی برای تهیه لوازم خانگی برای اقشار کم برخوردار فراهم کرده که جای تشکر و قدردانی دارد.

  نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از اقشار ضعیف جامعه در راستای تسهیل ازدواج و در نهایت فرزندآوری حمایت شود، ادامه داد: این سیاست در راستای حمایت از جوانان نیز موثر واقع شده، ازدواج جوانان امروزه با توجه به تورم افسار گسیخته تبدیل به یک معضل شده و این اقدام سککوک در راستای تامین مالی برای تهیه جهیزیه بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

  این نماینده مردم در مجلس یازدهم حمایت سککوک از تولیدات داخلی را قابل تقدیر خواند و گفت: این اقدام می تواند در راستای اجرای سیاست ضد تورمی مثمر ثمر واقع شود.

  نماینده بستان آباد در انتها اقدامات و سیاست های سککوک را در راستای اجرایی شدن شعار سال نیز خواند و افزود: حمایت از اقشار کم برخوردار با تامین مالی و ایجاد فرصت برای خرید لوازم خانگی داخلی به نوعی حمایت از تولید داخل نیز می باشد که به اجرایی شدن شعار سال یعنی “مهار تورم” و “


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های سککوک در راستای اجرایی شدن شعار سال است

سیاست های سککوک در راستای اجرایی شدن شعار سال است