مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-05اقتصادي

ماجرای تکذیب آنتی بیوتیک 105 هزار تومانی هندی + فیلم


سازمان غذا و دارو، ادعای نایب رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، مبنی بر واردات شربت آنتی بیوتیک هندی به قیمت 105 هزار تومان را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته گذشته بود که مهدی پیرصالحی نایب رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، در یک برنامه تلویزیونی، نسبت به سیاست های دستوری در قیمت گذاری دارو انتقاد کرد و عنوان داشت که این سیاست اشتباه منجر به واردات شربت آنتی بیوتیک هندی به قیمت 105 هزار تومان شد.

وی گفت: سال گذشته شرکت های داروسازی درخواست افزایش قیمت یک شربت را از 12 به 16 هزار تومان داشتند که سازمان غذا و دارو با این درخواست مخالفت کرد.

مجبور شدیم همان شربت را از کف بازار هند به قیمت 105 هزار تومان وارد کنیم که بخش زیادی از آن هم مشکل کیفیتی داشت و از بازار جمع آوری شد.

در همین راستا، سازمان غذا و دارو، با تأخیر تقریباً طولانی، این ادعا را تکذیب کرد.

در پاسخ سازمان غذا و دارو آمده است: به دنبال اظهارات خلاف واقع نایب رییس اول سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، مبنی بر واردات سوسپانسیون آنتی بیوتیک با قیمت 105 هزار تومان به اطلاع می رساند که سال گذشته به دنبال قصور برخی از تولیدکنندگان، سوسپانسیون های آنتی بیوتیک مورد نیاز وارد کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تکذیب آنتی بیوتیک 105 هزار تومانی هندی + فیلم

ماجرای تکذیب آنتی بیوتیک 105 هزار تومانی هندی + فیلم