مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-03اجتماعي

جذب 823 نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش یزد


آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان یزد صبح امروز پنجشنبه 12 مردادماه به منظور جذب 823 نفر نیروی پیمانی با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- ایسنا/یزد آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان یزد صبح امروز پنجشنبه 12 مردادماه به منظور جذب 823 نفر نیروی پیمانی با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان به منظور جذب علاقمندان به شغل دبیری و هنرآموز برگزار شد که طی آن پنج هزار و 289 نفر شامل چهار هزار و 287 زن یک هزار و دو مرد از استان یزد ثبت نام کردند که در سه حوزه آزمون در دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و حوزه آزمون آموزش و پرورش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار شده و در استان ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است.

در سالجاری همچنین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شغل آموزگاری و معلمان استثنایی در استان یزد برگزار شد که فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان از 27 تیرماه سالجاری آغاز شده و تا 11 مرداد ماه در دو مرکز پیش بینی شده در مرکز استان شامل برادران و خواهران در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 823 نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش یزد

جذب 823 نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش یزد