مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-29سياسي

35 موکب مازندران همزمان با اربعین در عراق برپا می شود


استاندار مازندران با تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان گفت: 35 موکب همزمان با اربعین حسینی توسط استان در کشور عراق برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد اربعین با بیان این که موکب های مازندران در کشور عراق همواره برتر هستند، گفت: نهضت اعزام افراد محروم و اقشار کم درآمد در بین حسینی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه موکب های اربعین حسینی در شهرهای استان نیز فعال می شود، گفت: کار فرهنگی در موکب های استان باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین در روز اربعین، همایش پیاده روی و راهپیمایی روز اربعین در شهرهای مختلف استان نیز برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز گفت: امسال 3 هزار خادم برای خدمات دهی به زائران اربعین در کربلای معلی و عراق اعزام می شوند.

روح الله سلگی با تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: 35 موکب اربعین امسال برای خدمات دهی به زائران پیش بینی شده است.

وی بر لزوم تأمین مواد غذایی و دارویی زائران استان تاکید کرد و گفت: سه هزار خادم اربعین به عراق اعزام می شوند.

حسن جهانی مدیر کل راهداری استان مازندران نیز از آمادگی 250 کامیون برای خدمات دهی به اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای اعزام زائران اتوبوس ها هماهنگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 موکب مازندران همزمان با اربعین در عراق برپا می شود

35 موکب مازندران همزمان با اربعین در عراق برپا می شود