مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-06بين الملل

صنعا: آمریکا و انگلیس در پی طولانی کردن جنگ و محاصره یمن هستند


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت که مسئولان این کشور پیگیر مشکلاتی هستند که مداخلات آمریکا و انگلیس در امور یمن به وجود آورده است؛ به ویژه در خصوص کارشکنی در مسیر صلح و مسائل انسانی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز یکشنبه تأکید کرد که نیروهای مسلح این کشور برای مقابله با چالشهای پیش رو، همیشه در حالت آمادگی دائمی قرار دارند.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از العاطفی گزارش داد، ملت یمن و نیروهای مسلح این کشور، دستاوردهای بزرگی داشته اند؛ هر چند که در حال حاضر، در مرحله کاهش تنش قرار دارند و آماده صلح هستند.

وی با بیان اینکه صلح شرافتمندانه فقط باید با قدرت و عزت همراه باشد، تصریح کرد: اخیرا بارقه های امیدی دیده می شود و کشورهای متجاوز به این نتیجه رسیده اند که صنعا، اصل و اساس صلح است و باید به حاکمیت ملی ما احترام بگذارند.

علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله چندی پیش بر استمرار مذاکرات با ریاض تأکید کرد و گفت که مذاکرات با ریاض ادامه دارد و میانجی عمانی برای تحقق پیشرفت در مذاکرات، تلاش می کند.

العاطفی در ادامه با بیان اینکه بن بست در پرونده های انسانی مربوط به بازگشایی فرودگاه ها، بنادر و پرداخت حقوق کارکنان است،  تصریح کرد که عربستان ائتلاف متجاوز عربی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: آمریکا و انگلیس در پی طولانی کردن جنگ و محاصره یمن هستند

صنعا: آمریکا و انگلیس در پی طولانی کردن جنگ و محاصره یمن هستند