مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-11سياسي

امر به معروف و نهی از منکر یک امر همگانی است


امر به معروف و نهی از منکر یک امر همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کازرون اظهار داشت: از خود گذشتن از آرزوهای دنیا بسیار سخت می باشد و به لحظه هایی می رسیم که بین خدا و دنیا یکی را باید انتخاب نماییم و از خدا بخواهیم که در این امتحان موفق بیرون بیاییم.

  وی ادامه داد: برای پیروی و عمل به دستورات دین باید از خود عبور کنیم و تا از خود عبور نکنیم و آرزو ها را کنار نگذاریم نمی توانیم به خدا برسیم.

  امام جمعه کازرون به جملاتی از کتاب معراج السعاده نوشته ملا احمد نراقی اشاره داشت و افزود: انسانی که نتواند از وابستگی های دنیا جدا شود با بغض خداوند متعال دنیا را ترک خواهد نمود.

  وی ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) و گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافع حرم گفت: به راستی خداوند بهترین ها را در دنیا و آخرت نصیب شهدا نموده چرا که شهدا از همه متعلقات و آرزو ها دنیا در راه عمل به دستورات دین چشم پوشی کردنند.

  حجت الاسلام والمسلمین صباحی با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و راه اندازی موکب های از شهرستان کازرون در عراق و مرز شلمچه، تاکید داشت: همه وظیفه داریم به هر نحوی به انقلاب جهانی که به نام پیاده روی اربعین نام گذاری شده است کمک نمایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر یک امر همگانی است

امر به معروف و نهی از منکر یک امر همگانی است