مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-07ورزشي

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان اعلام شد


سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از 18 بازیکن برای حضور در سومین اردوی آماده سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت های قهرمانی آسیا دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیست ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 8 تا 15 شهریور با حضور 14 تیم به میزبانی تایلند برگزار می شود.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور شایسته در این رقابت ها از دوم تا پانزدهم مرداد با حضور 20 بازیکن در کمپ چمران برگزار شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از 18 بازیکن برای حضور در سومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرد تا تمرینات خود را از روز چهارشنبه 18 مرداد آغاز کنند.

حانیه محتشمی پور، آیتک سلامت، اسماً سعیدی، منا دریس محمودی، فاطمه خلیلی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، زهرا رضایی، زهرا مغانی، فاطمه منظوری، ریحانه کریمی، منا آشفته، نگین شیرتری، سودابه باقرپور، سیده نگار هاشمی، درسا فلاح، کیمیا کیانی و زهرا کریمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را تا روز پنج شنبه دوم شهریور پیگیری خواهند کرد.

نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهستا آراسته و محمد مخدومی (مربیان)، امیر حسینی (مشاور فنی)، مریم پرهیزکاری (روانشناس)، راضیه دوستی (آنالیزور)، مهرنوش واعظی (فیزیوتراپ) و نازنین کمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان اعلام شد