مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-21سياسي

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها موجب امیدآفرینی خواهد شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای مسئولان است تا دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها موجب امیدآفرینی خواهد شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای مسئولان است تا دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنند.

محسن حسین میرزایی 30 مردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و 17 شهریور، اظهار کرد: قطعا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز 8 و 17 شهریور، در راستای بسط، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان بسیار تاثیر گذار است و همه مسئولان موظف به اجرای برنامه های پیش بینی شده برای این ایام هستند.

وی به برنامه های محوری در این ایام اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار برنامه گلباران و عطرافشانی مضاجع شریف شهدا روز دوم شهریور ساعت 16 به صورت همزمان در سراسر استان با حضور مردم و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام است

هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام است