مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-16سياسي

مردم پای ارزش های اسلامی ایستاده اند/ صیانت از اقتدار کشور


مردم ما اعم از شیعه وسنی و قومیت های مختلف، پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده و در کنار رهبری و مسئولان نظام، - خاش- سرطایفه شهنوازی در خاش گفت: مردم ما اعم از شیعه وسنی و قومیت های مختلف، پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده و در کنار رهبری و مسئولان نظام، از اقتدار و عزت ایران سربلند صیانت می کنند.

سردار خوبیار خان شهنوازی در گفتگو با، افزود: مردم این منطقه نشان داده اند که در بیگانه ستیزی و وفاداری به مرزها و ارزشهای والای اسلامی، انسانی و انقلابی شاخص و ممتاز هستند.

وی بیان کرد: همه اقشار جامعه بزرگ ایران و بویژه مردم اهل سنت، دوستدار این اسلام و انقلاب بوده و اعتقاد دارند که انقلاب اسلامی ایران در راستای حفظ و صیانت از اسلام و مبارزه با ظلم و بی عدالتی شکل گرفته و یقیناً ادامه دهنده راه شهیدان بوده و همچنان همین مسیر را طی می کنند.

این سرطایفه اظهار کرد: حضور پرشور و حماسی مردم ایران و اقشار مختلف جامعه بلوچ و اهل سنت پای صندوقهای رأی و نیز در عرصه مقابله با دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی، حمایت قاطعانه از اسلام، انقلاب و رهبری بوده و مردم ما با حضور گسترده خود در صحنه های مختلف نشان داده اند که دارای بینش سیاسی بالایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پای ارزش های اسلامی ایستاده اند/ صیانت از اقتدار کشور

مردم پای ارزش های اسلامی ایستاده اند/ صیانت از اقتدار کشور