مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-24اجتماعي

هوای نسبتاً خنک طی دو روز آینده در اردبیل حاکم خواهد بود


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری هوای نسبتاً خنک در استان اردبیل حاکم خواهد بود.

- مجید کوهی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری هوای نسبتاً خنک در استان اردبیل حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا اواخر امروز نیز با تداوم حاکمیت کم فشار در سطح زمین و پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف خواهد بود، گفت: در ساعات بعدازظهر و عصر در مناطق مرکزی و نوار شرقی وزش باد گاهی با سرعت تند پدیده غالب خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از شرایط فصلی و محلی در دامنه کوهستان سبلان رشد ابرهای همرفتی گاهی توأم با رگبار و رعدوبرق نیز احتمال می رود.

کوهی ادامه داد: از امشب تا صبح چهارشنبه با نفوذ تدریجی پرفشار به منطقه و ناپایداری شرایط جوی علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا و وزش باد، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و در برخی مناطق بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان و نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: مجدداً در روزهای پنجشنبه و جمعه با حاکمیت پر ارتفاع جنب حاره ای و صاف شدن آسمان، هوای گرم در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای نسبتاً خنک طی دو روز آینده در اردبیل حاکم خواهد بود

هوای نسبتاً خنک طی دو روز آینده در اردبیل حاکم خواهد بود