مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 00:302023-07-23ورزشي

به روند حمایت و استخدام قهرمانان ورزش خوزستان در شرکت ها سرعت بخشیده شود


امیدوارم با حمایت استاندار و سایر شرکت ها به روند حمایت از قهرمانان خوزستانی سرعت ببخشیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم با حمایت استاندار و سایر شرکت ها به روند حمایت از قهرمانان خوزستانی سرعت ببخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بنی تمیم شامگاه یکشنبه در آیین استخدام 24 کشتی گیر و مربی در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، اظهار کرد: تیم داری گروه ملی در کشتی فرنگی و استخدام این تعداد ورزشکار و مربی در این شرکت جزو مصوبات شورای ورزش خوزستان بود که در آن جلسه شورا خواسته بودیم شرکت ها پای کار بیایند و از قهرمانان استان با تیم داری و استخدام آن ها حمایت شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه آقای محمدی، مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد ایران خودش پیشنهاد تیم داری و استخدام قهرمانان کشتی را به ما داد و با توجه به ظرفیت خوبی که استان خوزستان دارد و تصمیم بر این شد 21 کشتی گیر به استخدام این شرکت دربیایند که استخدام این قهرمانان و مربیان یک اتفاق ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تاکید بر تسهیل روند استخدام قهرمانان ورزش استان، خاطرنشان کرد: ما هم بنا داریم علاوه بر کشتی، قهرمانان رشته های دیگر را توسط شرکت های دیگر استان حمایت کنیم و امیدوارم با حمایت استاندار و سایر شرکت ها به روند حمایت از قهرمانان در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روند حمایت و استخدام قهرمانان ورزش خوزستان در شرکت ها سرعت بخشیده شود

به روند حمایت و استخدام قهرمانان ورزش خوزستان در شرکت ها سرعت بخشیده شود