مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-06سياسي

پژوهشکده جامع مطالعات شهری جهاد دانشگاهی راه اندهزی می شود


رییس جهاد دانشگاهی فارس از راه اندازی پژوهشکده جامع مطالعات شهری جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این پژوهشکده ساختار نوینی دارد که نمونه آن تقریبا در کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین استقلال امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن چهل و سومین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در سال 59 با دستور امام راحل و پس از تعطیلی دانشگاه ها در پی انقلاب فرهنگی تشکیل شد تا دانشگاه ها مجددا راه اندازی شوند.

 رییس جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بعد از انجام رسالت خود از مجموعه دولت خارج شد، افزود: راه اندازی دانشگاه ها در آن زمان منوط به اصلاح بسیاری از کتب درسی تحت تاثیر غرب و شرق و بازنگری اساتید عضو احزاب خارج از کشور بود و جهاددانشگاهی پس از انجام این رسالت از مجموعه دولت خارج شد و امروز تحت عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و مردمی معرفی می شود همچنین جهاددانشگاهی در حوزه های مختلفی در حال حاضر فعالیت می کند و طبق اساسنامه در چهار حوزه فرهنگ، پژوهش، آموزش و اشتغال تکالیفی بر عهده دارد.

  استقلال ادامه داد: اهتمام ما در مدیریت جهاددانشگاهی بر این است تا دانشی که در دانشگاه های مختلف وجود دارد را برای رفع مشکلات استان به خدمت بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده جامع مطالعات شهری جهاد دانشگاهی راه اندهزی می شود

پژوهشکده جامع مطالعات شهری جهاد دانشگاهی راه اندهزی می شود