مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-05سياسي

ثبت نام 650نفر از خوزستان در مسابقات مدهامتان


مدیر ستاد فهمای خوزستان از ثبت نام 650 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم سمیری پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 650 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در رده سنی (7 تا 30 سال) در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان افزود: از این تعداد حدود 400 نفر در رشته های مفاهیم، حفظ جز 30 قرآن و معارف اهل بیت (ع) شرکت کردند که آزمون این مسابقات 28 تا 31 تیرماه سال جاری به صورت کتبی و برخط برگزار شد.

وی اضافه کرد: ثبت نام در رشته های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، قرائت نماز، اذان، مکبری و استعدادیابی تا 6 مردادماه سال جاری تمدید شده بود که اعضای کانون های مساجد باید فیلم اجرای خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می کردند.

حجت الاسلام سمیری با بیان اینکه در مهلت تعیین شده نیز 250 نفر از اعضای کانون های مساجد خوزستان در رشته های مذکور ثبت نام کردند، ادامه داد: داوری مرحله استانی این رشته ها به جز حفظ کل به صورت غیرحضوری و از طریق بازبینی فیلم های بارگذاری شده در سامانه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 650نفر از خوزستان در مسابقات مدهامتان

ثبت نام 650نفر از خوزستان در مسابقات مدهامتان