مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-13اقتصادي

کالاهای تولیدی در هرمزگان با نمونه های خارجی قابل رقابت است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: کالاهای تولیدی در شهرک صنعتی هرمزگان با بهترین کالاهای مشابه خود در کشور و حتی نمونه های خارجی رقابت کرده و موجب نیک نامی صنعتی استان شده اند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان گفت: کالاهای تولیدی در شهرک صنعتی هرمزگان با بهترین کالاهای مشابه خود در کشور و حتی نمونه های خارجی رقابت کرده و موجب نیک نامی صنعتی استان شده اند.

سیدامیر امیری زاد صبح امروز (22 مردادماه) در تشریح این خبر، افزود: مدیریت شهرک های صنعتی علاوه بر ایجاد زیرساخت و حمایت از صنایع مستقر در شهرک ها، روی کیفیت تولیدات نیز حساسیت ویژه دارد و با همکاری نهادهای مرتبط مانند اداره کل استاندارد و سایر بخش های نظارتی، در این زمینه فعال است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی هرمزگان استفاده از بهترین فناوری ها و تجهیزات در هنگام راه اندازی است که این موضوع در کیفیت بخشی به تولیدات تاثیر مستقیم دارد.

امیری زادبا اشاره به اینکه با توجه به کیفیت محصولات تولیدی انتظار می رود بخش های دولتی و خصوصی استان هنگام خرید کالاهای مورد نیاز، نه تنها خرید محصولات تولیدی استان را در اولویت قرار دهند، بلکه خرید آن ها از سایر استان ها را ممنوع کنند، اضافه کرد: 25 شهرک و ناحیه صنعتی در هرمزگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای تولیدی در هرمزگان با نمونه های خارجی قابل رقابت است

کالاهای تولیدی در هرمزگان با نمونه های خارجی قابل رقابت است