مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-22اقتصادي

صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در استان خبر داد و گفت: استقبال مردم از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری گسترده است.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با تشکیل کمیته فنی سرمایه گذاری با حضور اعضا، تعداد 98 پرونده مربوط به پروژه های سرمایه گذاری در استان گیلان مطرح شد.

وی افزود: از تعداد 98 پرونده، 90 پرونده به دلیل دارا بودن شرایط سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد موافقت اعضا کمیته قرار گرفت و مجوز صدور موافقت اصولی جهت ایجاد سرمایه گذاری در مناطق مختلف گیلان صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به جزییات بیشتر از طرح های سرمایه گذاری در این بخش، بیان کرد: در این راستا صدور موافقت اصولی برای 3 هتل پنج ستاره در شهرستان های فومن و رشت و همچنین صدور ایجاد مجتمع های گردشگری، اقامت گاه های سنتی و هتل و… از جمله مواردی بود که قرار شد سرمایه گذاری در این حوزه ها صورت پذیرد.

جهانی با بیان اینکه شهرستان های رشت، شفت، فومن پیشتاز در زمینه جذب سرمایه گذاری هستند، گفت: شهرستان های املش و سیاهکل در مرحله آخر جذب سرمایه گذار قرار دارند.

وی ادامه داد: استقبال مردم از کاربری بناها از مسکونی به گردشگری جهت اقامتگاه های سنتی و بوم گردی در این پرونده بسیار به چشم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان

صدور 95 موافقت اصولی برای پروژه های گردشگری در گیلان