مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-14سياسي

ماجرای تایید و تکذیب ثبت نام چهره های اصلاح طلب در انتخابات چیست؟


تحلیل آنچه در جریان اصلاح طلب می گذرد کمی دشوار است اما این متن سعی کرده است تا آنچه در جریان اصلاحات می گذرد را تصویر کند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ مسیر انتخاب: سخنگوی جبهه اصلاحات موضع رسمی این جبهه را قبل از پیش ثبت نام انتخابات مجلس در یک جمله اعلام کرد: نظری نداریم .

این موضع از سوی خود اصلاح طلبان و مخصوصا رسانه های این جریان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

روزنامه شرق در یادداشتی نوشت اگر نظری ندارید چرا جبهه و تشکیلات به راه انداخته اید؟ عطریانفر عضو شورای مرکزی کارگزاران نیز طی مصاحبه ای این سبک از کنش گری را کم کاری سران اصلاحات دانست.

محمد قوچانی فعال رسانه ای اصلاح طلب اما با تیغ تندتری سراغ این ماجرا رفت و انتخاب آذر منصوری را سرآغاز یک اختلاف جدی در جبهه اصلاحات روایت کرد.

قوچانی از دلخوری شدید چهره های با سابقه این جریان پرده برداشت و حتی موضع نماینده خاتمی در جلسات این جبهه را اینگونه تشریح کرد: دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران هم که قبل از این به عنوان شخصیت حقیقی از سوی سیدمحمد خاتمی در جلسات شرکت می کرد ترجیح داد نه در جمع 15 نفر سناتور انتصابی که به عنوان شخصیت حقوقی خود در این دوره حاضر شود تا بتواند به جای خودش نماینده اش را به جلسه بفرستد و این کار را در جلسه رای گیری هم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تایید و تکذیب ثبت نام چهره های اصلاح طلب در انتخابات چیست؟

ماجرای تایید و تکذیب ثبت نام چهره های اصلاح طلب در انتخابات چیست؟