مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-14سياسي

کمبود استاد در برخی رشته های دانشکدگان هنرهای زیبا


مشکلی که هم اکنون در برخی رشته های دانشکدگان هنرهای زیبا با آن مواجه هستیم کمبود استاد، بخصوص در زمینه هنرهای نمایشی است که بیشتر مدرسان به صورت حق التدریسی به کار گرفته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با احمد کامیابی مسک استاد بازنشسته دانشگاه تهران که حدود 14 سال از بازنشستگی او می گذرد، از این استاد سرشناس و پیشکسوت خواست که با حضور در جمع دانشجویان و با درمیان گذاشتن تجربه های خود با جوانان، همچنان به عنوان یک الگوی در دسترس علاقمندان این حوزه، الهام بخش باشد.

مقیمی افزود: برنامه ما این است که دانشکدگان هنرهای زیبا را با استفاده از تجربیات و رهنمودهای اساتید باسابقه آن، به اوج برسانیم.

در همه رشته ها و بخصوص رشته های هنری نباید فقط به ارائه یک سری سرفصل دروس توسط استاد اکتفا شود بلکه استاد باید چنان وقت بگذارد که از جهت های مختلف برای دانشجو الگو شود.

مشکلی که هم اکنون در برخی رشته های دانشکدگان هنرهای زیبا با آن مواجه هستیم کمبود استاد است، بخصوص در زمینه هنرهای نمایشی که بیشتر مدرسان به صورت حق التدریسی بکار گرفته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود استاد در برخی رشته های دانشکدگان هنرهای زیبا

کمبود استاد در برخی رشته های دانشکدگان هنرهای زیبا