مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-13اقتصادي

283 راس دام قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: 283 رأس دام قاچاق به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرزبانی آذربایجان غربی، سردار محمد احمدی در این زمینه افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و قاچاقچی قصد خارج کردن احشام از مرز به خاک کشور همسایه را دارند، پیگیری سریع موضوع در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مرزبانان بلافاصله به محل موردنظر اعزام و در اجرای طرح انسداد نوار مرز با اجرای گشت و کمین های هدفمند و مؤثر با تعدادی قاچاقچی برخورد کرده و توانستند در عملیاتی آنان را زمین گیر و 283 رأس دام از نوع گوسفند را به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال مهار و کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند، گفت: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف در دستور کار مرزبانان قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی بر نقاط مرزی عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ و این روند تا پاک سازی مرز از لوث افراد سودجو ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

283 راس دام قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

283 راس دام قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد