مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-10اقتصادي

1.8 میلیون نفر از جمعیت آذربایجان شرقی رایگان بیمه درمان شده اند


مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت:: یک میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت چهار میلیون نفری استان از خدمات بیمه درمان به صورت رایگان بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وحید مجیدی، مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت شرکت کاملا دولتی است و بالغ دو ملییون و 200 هزار نفر تحت پوشش این بیمه در استان است و سه هزار و 280 موسسه طرف قرارداد و 90 دفتر پیشخوان در استان دارد.

وی با بیان اینکه یک میلیون و 800 هزار نفر از بیمه شدگان استان رایگان است، افزود: تقریبا 80 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت رایگان خدمات دریافت می کنند.

  مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به اقدامات بیمه سلامت در طی این چند سال اخیر، گفت: تسری در بخش دولت الکترونیک (100 درصد نسخ در استان الکترونیک است)، تجمیع سوابق و اطلاعات درمانی به صورت الکترونیک، دسترسی پزشکان به سوابق از جمله این فعالیت ها در بخش دولت الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: هشت میلیون و هشتصد هزار خدمات در سال گذشته انجام شده است.

مجیدی ابراز کرد: سالانه 200 میلیارد تومان هزینه چاپ دفترچه در کل کشور بود، اما در حال حاضر این موضوع به الکترونیک تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.8 میلیون نفر از جمعیت آذربایجان شرقی رایگان بیمه درمان شده اند

1.8 میلیون نفر از جمعیت آذربایجان شرقی رایگان بیمه درمان شده اند