مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:402023-07-23اقتصادي

33 هزار متر از خطوط انتقال آب اردبیل اصلاح و توسعه یافت


مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: 33 هزار متر از خطوط انتقال آب اردبیل در راستای افزایش توان تامین و افزایش کیفیت آب شرب اصلاح و توسعه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نعمت سلطانی ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه های توسعه خطوط انتقال آب اردبیل اظهار کرد: 33 هزار و 231 متر از خطوط انتقال آب استان اردبیل با هدف افزایش توان تأمین و افزایش کیفیت آب آشامیدنی مشترکان طی 3 ماهه گذشته سال جاری اصلاح و توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در شهرستان های اردبیل، کوثر، خلخال، بیله سوار، جعفرآباد، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین شهر، نیر، نمین و سرعین اجرا شد، گفت: اصلاح 279 انشعاب آب، 962 مورد رفع اتفاقات شبکه، انشعابات و خطوط انتقال، تعمیر و تعویض 27 تابلو برق چاه، حفر سه حلقه چاه و پیگیری های لازم برای حفر پنج حلقه چاه در شهرها و روستاهای دارای تنش آبی از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بیان کرد: همکاران فنی و مهندسی و بخش های مختلف شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل از همه ظرفیت ها و منابع موجود برای تأمین نیازهای آب و فاضلاب مشترکان و خدمات رسانی هر چه بیشتر استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار متر از خطوط انتقال آب اردبیل اصلاح و توسعه یافت

33 هزار متر از خطوط انتقال آب اردبیل اصلاح و توسعه یافت