مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-25سياسي

استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در بهبود وضعیت سفر


معاون گردشگری به استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در ارتقای وضع موجود سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی اشاره کرد و گفت: می توان برای کسب حمایت های مردمی اعلام عمومی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علی اصغر شالبافیان با حضور در نشست کمیته نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی ذیل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور که به مسئولیت ستاد اقامه نماز به عنوان یکی از اعضای اصلی در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد، گفت: اهمیت موضوع اقامه نماز و ارائه خدمات شایسته به نمازگزاران و گردشگران از جمله موضوعات ملموسی است که نشان از تقید واقعی به دینداری دارد.

با توجه به نیاز جدی به ارتقای وضع موجود مسئولیت واحد به ستاد اقامه نماز به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور واگذار شده است و پیرو این اقدام ضمن کسب حمایت سایر ارگان های اجرایی و عضو ستاد، در حال پیشبرد چندین محور اجرایی در زمینه بهبود وضعیت نظافت، بهداشت و نگهداشت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی هستیم.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور افزود: طی اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته هم اکنون با راه اندازی بخش ثبت شکایات از سرویس های بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در بهبود وضعیت سفر

استفاده از ظرفیت فرابورس و حمایت خیرین در بهبود وضعیت سفر