مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-09اقتصادي

حساب یارانه این افراد شارژ شد / جزییات اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک


تاکنون 93 هزار فروشگاه در سراسر کشور در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، 11 قلم کالای اساسی را برای دهک های تعیین شده توزیع می کنند.

- تاکنون 93 هزار فروشگاه در سراسر کشور در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، 11 قلم کالای اساسی را برای دهک های تعیین شده توزیع می کنند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از هفدهم مرداد ماه خانوارهای دهک های اول تا سوم می توانند به اعتبار یارانه ماه بعد خود از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

به گزارش  خبرآنلاین، علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه دهک های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند به اعتبار یارانه ماه بعد خود از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

عسگریان در این خصوص اظهار داشت: دهک های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی می توانند در صورت خرید 200 هزار تومان از 11 قلم کالای اساسی از اعتبار افزایشی 120 هزار تومانی به عنوان یک مزیت بهره مند شوند.

وی با اشاره به دیگر مزیت اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک گفت: تأمین اعتبار جبران فاصله تورّمی نیز علاوه بر این مبلغ افزایشی تا پایان سال پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب یارانه این افراد شارژ شد / جزییات اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک

حساب یارانه این افراد شارژ شد / جزییات اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک