مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-29سياسي

امام جمعه کرج : راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم


امام جمعه کرج با بیان اینکه عاشورا جنگی نرم و فرهنگی و گفتمانی بود که راه تقابل با انحرافات فکری جامعه را بیان می کند؛ افزود: راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم و اگر لازم باشد باید اقدام عملی داشته باشیم.

- امام جمعه کرج با بیان اینکه عاشورا جنگی نرم و فرهنگی و گفتمانی بود که راه تقابل با انحرافات فکری جامعه را بیان می کند؛ افزود: راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم و اگر لازم باشد باید اقدام عملی داشته باشیم.

امام جمعه کرج گفت: راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم و اگر لازم باشد باید اقدام عملی داشته باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ششم مرداد ماه کرج، گفت: امام حسین (ع) به تمام امت ها تعلق دارد و حرارتی در قلوب مومنان است که هیچ وقت سرد و کهنه نمی شود.

  امام جمعه کرج ادامه داد: امام حسین (ع) عشق به نماز داشت که در ظهر عاشورا در صحرای سوزان نماز خواند و عاشورا هم مصداق عینی بروز عشق و دلدادگی است و نشان می دهد که تقابلی بین حق و باطل وجود دارد.

  وی با بیان اینکه عاشورا جنگی نرم و فرهنگی و گفتمانی بود که راه تقابل با انحرافات فکری جامعه را بیان می کند؛ افزود: راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم و اگر لازم باشد باید اقدام عملی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج : راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم

امام جمعه کرج : راهی جز امر به معروف و نهی از منکر نداریم