مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-13سياسي

دشمن با اخبار منفی و کذب به دنبال ترویج ناامیدی است


سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری قم گفت: دشمنان با استفاده از بسترهای رسانه ای خود روزانه با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم ایران دست به تولید اخبار منفی و کذب می زنند که هیچ اساسی ندارد و رسالت رسانه های انقلاب امیدآفرینی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا اعرابی سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در قم، اظهار کرد: در جامعه امروزی خبرنگاران نقش حساس و مهمی در تبیین کارآمدی نظام جمهوری اسلامی دارند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از بسترهای رسانه ای خود روزانه با هدف تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم ایران دست به تولید اخبار منفی و کذب می زنند که هیچ اساسی ندارد و رسالت رسانه های انقلاب امیدآفرینی در جامعه است.

اعرابی خاطرنشان کرد: حال در مقابل این هجمه های منفی خبرنگاران وظیفه دارند که مطابق فرمایشات رهبر انقلاب جهاد تبیین کنند.

واقعیت این است که در جنگ شناختی و ترکیبی خبرنگاران افسران جنگ هستند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری قم با تاکید بر جایگاه خبرگزاری فارس میان مردم گفت: فارس به عنوان یکی از خبرگزاری های جبهه انقلاب این روزها جایگاه خوبی میان مردم عادی، جامعه نخبگانی و مخاطبین تخصصی پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با اخبار منفی و کذب به دنبال ترویج ناامیدی است

دشمن با اخبار منفی و کذب به دنبال ترویج ناامیدی است