مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-08ورزشي

رونمایی از نساجیِ مدل 1402 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر


دوره مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور درحالی عصرچهارشنبه 18 مرداد با انجام 5 مسابقه به صدا درخواهد آمد که درنخستین دیدار و30 دقیقه زودتر از چهارمسابقه دیگر، - ایسنا/مازندران دوره مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور درحالی عصرچهارشنبه 18 مرداد با انجام 5 مسابقه به صدا درخواهد آمد که درنخستین دیدار و30 دقیقه زودتر از چهارمسابقه دیگر، تیم نساجی مازندران از ساعت 19 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، در یک بازی خانگی میزبان پیکان تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، هفته نخست این مسابقات عصرچهارشنبه 18مرداد با انجام پنج مسابقه آغاز می شود و 10 تیم از 16 تیم حاضر در این رقابت ها به مصاف هم می روند.

پرسپولیس تهران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی از ساعت19:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم آلومینیوم اراک است و درهمین ساعت گل گهرسیرجان به مصاف فولادخوزستان می رود.

از ساعت 21:30 در دو مسابقه، تیم های تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان و شمس آذرقزوین رودرروی هم قرار خواهند گرفت و درحساس ترین بازی هفته نخست تیم های مدعی سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

سه بازی دیگر هفته نخست نیز روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نساجیِ مدل 1402 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

رونمایی از نساجیِ مدل 1402 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر