مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-15سياسي

خبرگزاری مهر امید را تزریق می کند/ جایگاه رسانه در نبرد روایت ها


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران حقیقت جویی و غبارروبی از حقایق را رسالت خبرنگار برشمرد و گفت: خبرگزاری مهر، مهرآفرین بوده و امید را در جامعه تزریق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر عهده همگان نهاده است مبنی بر تزریق امید و ایمان در جامعه را جامه عمل بپوشاند، زیرا انعکاس درست وقایع و خبرها می توانند منجر به افزایش امید شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران پاسداشت حقیقت جویی را از جمله رسالت های خبرنگاران ذکر کرد و گفت: این به آن معنی نیست که واقعیت ها را نگوییم و فضای گل و بلبلی را نشان دهیم بلکه در کنار بیان سختی ها و نقاط ضعف، نیمه پر لیوان را هم خوب نشان دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه اجرایی کشور یادآور شد: خبرنگار حقیقت جو و حقیقت طلب است و جستجو و بررسی برخی موضوعات شاید به مذاق برخی ها خوشایند نباشند.

در میدان جنگ ترکیبی و روایت ها، ایمان و امید را در جامعه تزریق کنیم حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه خبرنگار کار غبارروبی از حقایق را بر عهده دارد، گفت: اگر در میدان جنگ و نبرد رسته های مختلفی را داشته باشیم حتماً در این میدان جنگ ترکیبی و روایت ها یکی از سربازان اصلی عرصه، خبرنگاران هستند و می توانند روحیه امید و ایمان را بین مردم تقویت کنند و تزریق امید در جامعه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری مهر امید را تزریق می کند/ جایگاه رسانه در نبرد روایت ها

خبرگزاری مهر امید را تزریق می کند/ جایگاه رسانه در نبرد روایت ها