مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-14اقتصادي

راه اندازی 113 واحد نیروگاه خورشیدی در هرمزگان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان گفت: 113واحد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلووات از ابتدای امسال تاکنون برای اقشار کم درآمد و تحت حمایت کمیته امداد راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فخاری بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون 118 متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات پنل خورشیدی به بانک معرفی شدند که 113 نفر از این تعداد موفق به دریافت تسهیلات و راه اندازی نصب نیروگاه شدند.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی هر واحد نیروگاه خورشیدی 120 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: پارسال 1271 نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در استان راه اندازی شد که ساخت این نیروگاه ها، برای خانوارهای دو تا سه نفره شغل ایجاد کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه مددجویان این نهاد با اجرای طرح تولید برق خورشیدی و فروش آن صاحب درآمد پایدار می شوند، عنوان کرد: رویکرد این نهاد توانمندسازی، خوداتکایی و کسب درآمد برای خانواده های نیازمند تحت حمایت و اقشار کم درآمد، افزایش تولید برق و کمک به مسائل زیست محیطی است.

وی با اشاره به اینکه مجموع تولید برق هر نیروگاه خانگی روزانه 30 کیلووات و سالانه 9500 کیلووات ساعت است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، برق تولیدی این نیروگاه ها، طبق تعرفه شرکت توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 113 واحد نیروگاه خورشیدی در هرمزگان

راه اندازی 113 واحد نیروگاه خورشیدی در هرمزگان