موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-23ورزشي

مخاطبان از بازی های موبایلی ایرانی استقبال کردند


بیش از 100 هزار شرکت کننده در بخش بازی های موبایلی در هشتمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی ایران استقبال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران که با عنوان مسابقه یک میلیون نفری از روز 8 تیر کار خود را آغاز کرده است، در دو بخش بازی های حضوری (فیفا) و بازی های موبایلی ایرانی کار خود را دنبال می کند.

در این بین حضور بیش از 100 هزار شرکت کننده در بخش بازی های موبایلی نشان از توجه و اقبال کاربران ایرانی به تولیدات خوب و مناسب بازی سازان کشور دارد.

علیرضا فراهانی دبیر هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران گفت: پیش از شروع این رویداد، از بازی سازان ایرانی دعوت شد تا آمادگی خود را برای ارائه بازی های شان جهت شرکت در مسابقات بخش بازی های موبایلی ایرانی اعلام کنند.

وی افزود: بر این اساس بیش از 50 شرکت و تیم توسعه دهنده برای شرکت در جام و ثبت بازی در پلتفرم بازیکو اعلام آمادگی کردند که در بازه های مختلف برگزاری این جام، بازی هایشان را در مسابقات شرکت خواهند داد.

از این تعداد 19 شرکت و تیم بازی سازی آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات این رویداد در بازه زمانی تابستان را داشتند و باقی شرکت ها با توجه به وجود نیازمندی های مختلف همانند تغییرات فنی و تولید محتوا در بازی در فهرست انتظار قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان از بازی های موبایلی ایرانی استقبال کردند

مخاطبان از بازی های موبایلی ایرانی استقبال کردند