مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:002023-07-29اقتصادي

214 هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت 214 هزار و 236 مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان طی 4 ماه امسال خبر داد.

- محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سال جاری 214 هزار و 236 مورد سرعت غیر مجاز توسط دوربین های ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت بیشترین تخلفات سرعت متوسط در محورهای شیروان فاروج با 11 درصد تخلف و سه راهی ایرج سنخواست با 7 درصد تخلف به ثبت رسید.

وی به فعالیت 40 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان اشاره کرد و افزود: همچنین محور دوراهی پیش قلعه به راز و جرگلان با ثبت 6 درصد تخلف از کل تخلفات سرعت، بیشترین تخلفات سرعت لحظه ای را داشته است.

مشتری با بیان این که کمترین تخلفات سرعت در محور بجنورد - آَشخانه به ثبت رسید، گفت: بیشترین متوسط تردد روزانه طی تیر ماه در محور شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس و بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، بیشترین تردد در محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس و کمترین تردد در محورهای گراتی - صفی آباد و بالعکس و جاجرم - امیرآباد و بالعکس ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

214 هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد

214 هزار سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد