مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-20اقتصادي

تایید نهایی 161 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 697 متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر ثبت کننده داشتیم که از بین آنها 161 متقاضی مورد تایید نهایی و حائز شرایط شدند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 697 متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر ثبت کننده داشتیم که از بین آنها 161 متقاضی مورد تایید نهایی و حائز شرایط شدند.

محبوب حیدری 29 مرداد در بازدید از پروژه های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیر که با حضور جمعی از مسئولین استانی انجام شد اظهار کرد: ساختمان دولت شهرستان نیر با پیشرفت فیزیکی 75 درصد در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سالجاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

حیدری بیان کرد: پروژه کمربندی جنوبی شهرستان نیر و احداث باند دوم محور نیر - سراب توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در حال اجرا می باشد.

وی همچنین وضعیت پروژه های در دست اجرا، ساختمان های دولتی به احداث ساختمان دولت شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی احداث این ساختمان با پیشرفت فیزیکی 75 درصد می باشد و با توجه به مطالبات پیمانکار در صورت تامین اعتبار لازم، تا پایان سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید نهایی 161 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر

تایید نهایی 161 متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر