مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-15سياسي

نظارت مرزبانی بر مرزهای هرمزگان هوشمند می شود


فرمانده مرزبانی هرمزگان از اتخاذ تدابیر ویژه ای برای هوشمندسازی نظارت بر مرزهای هرمزگان خبر داد.

-  بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: موضوع فرهنگ سازی در زمینه مقابله با قاچاق از جمله مهم ترین نیازهای امروز هرمزگان است چرا که سایه این پدیده شوم را بر حوزه های مختلف می بینیم و گسترش دامنه این آثار مخرب نیز بر ابعاد مختلف زندگی مردم این استان تأثیر متقابل دارد.

وی با بیان این که قاچاق سوخت یکی از مخرب ترین جنبه های قاچاق در کشور است و تاراج سرمایه ملی را بدنبال دارد، خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در ذهن مردم در این زمینه بر دوش رسانه ها است و از رسانه ها انتظار می رود که در این زمینه به شکل متمرکزتری اقدام کرده و این مهم را هر چه جدی تر دنبال کنند.

سردار بهادر اسماعیلی در ادامه با اشاره به اهمیت تقویت ناوگان مرزبانی در هرمزگان، از الحاقات اخیر شناوری به این نیرو در مناطق مختلف استان یاد کرد و عنوان داشت: تجهیز پاسگاهها به رادارهای مرزی در حال انجام است و نصب دوربین های پیشرفته نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان همچنین گفت: الحاق مجموعه ای از پهپادها نیز به این نیرو بزودی صورت می گیرد تا بتوانیم بخشی از نظارت بر مرزها را به طور هوشمند انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مرزبانی بر مرزهای هرمزگان هوشمند می شود

نظارت مرزبانی بر مرزهای هرمزگان هوشمند می شود