مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-19سياسي

تکنولوژی «فورکی» مهمان خانه های ایران


معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی با اشاره به تاکید رییس سازمان صدا و سیما برای هدایت زیر ساخت ها به سمت تکنولوژی فورکی (4K) گفت: - علیرضا شریفی معاون فنی و توسعه سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی امروز در حاشیه بازدید از تراکتورسازی تبریز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: قدم زدن در تراکتورسازی باعث افتخار برای هر ایرانی مسلمان می باشد چرا که این مجموعه توانسته حلقه تولید را در داخل خود به نحوء احسن تکمیل کرده و در واقع تبلور همت ایرانی را در تراکتورسازی دید و معنی کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی زیست بوم سیاسی فعلی دنیا برای حضور در میان ابرقدرت های جهانی باید صنعتهای همچون تراکتورسازی را الگو قرار دهیم و به این صنایع به عنوان نشان و برند ملی ایرانی افتخار کنیم.

در حال حاضر 5 مرکز استانی کشور از زیرساختهای اچ دی(HD) بهره مند هستند شریفی درباره حوزه فعالیت خود نیز گفت: در حال حاضر 5 مرکز استان از 33 مرکز استانی کشور از زیرساختهای اچ دی(HD) بهره مند هستند و مابقی مراکز نیز در رقابت تنگا تنگ برای مجهز شدن به این زیرساخت های فنی در حوزه رسانه هستند.

شریفی با اشاره به تاکید رییس سازمان صدا و سیما برای هدایت زیر ساخت ها به سمت تکنولوژی فورکی (4K) گفت: در کشور سه تکنولوژی اچ تی(HT)، اچ دی(HD) و فورکی (4K) وجود دارد و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنولوژی «فورکی» مهمان خانه های ایران

تکنولوژی «فورکی» مهمان خانه های ایران