مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-12اقتصادي

بندر «ترکمن» افتتاح می شود!/ شناورهای سبک خزر را می بینند


مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از برقراری مجدد ارتباط اسکله های خلیج گرگان با دریای خزر به واسطه تردد شناورهای سبک از بندر «ترکمن» خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از برقراری مجدد ارتباط اسکله های خلیج گرگان با دریای خزر به واسطه تردد شناورهای سبک از بندر ترکمن خبر داد.

نورالله عباسی بعدازظهر امروز شنبه 21 مردادماه 1402 به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و اظهار کرد: خبرنگاران تولیدگرانی هستند که اخبار را از مواد اولیه و خام تا مرحله تولید و توزیع، اما درست و صحیح به مقصد می رسانند که خوشبختانه در استان گلستان از این ظرفیت به خوبی بهره مند هستیم.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در پروژه احیا و علاج بخشی خلیج گرگان که یک پروژه ملی بوده و مسئولیت آن به سازمان بنادر و دریانوردی واگذار شده، خیلی نمایان است، ادامه داد: در همین راستا کانالی به طول 9 کیلومتر، عرض 450 متر تا 80 متر از کف و عمق 1.

5 متر ایجاد شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان عملیات احیای بندر تاریخی ترکمن را از دیگر اقدامات طرح احیای خلیج گرگان عنوان کرد و افزود: برای احیای مجدد اسکله های این بندر 126 هزار مترمکعب لایروبی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر «ترکمن» افتتاح می شود!/ شناورهای سبک خزر را می بینند

بندر «ترکمن» افتتاح می شود!/ شناورهای سبک خزر را می بینند