مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 18:002023-07-25سياسي

هرگونه هنجارشکنی در ایام عزاداری محرم و صفر پیگرد قانونی دارد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: هرگونه هنجارشکنی و اقدامات نامتعارف در ایام عزاداری محرم و صفر که موجب برهم زدن امنیت و آرامش عمومی شهروندان شود، - پیگرد قانونی دارد.

علیرضا باوی ضمن تسلیت سالگرد شهادت امام حسین(ع) و شهدای کربلا، افزود: باتوجه به اهمیت گرامی داشت این ایام در خوزستان و نیز تردد زائرین اربعین حسینی از این استان، دستورهایی برای ایجاد نظم و آرامش و پیشگیری از هرگونه جرم و آسیب اجتماعی به ادارات و نهادهای ذیربط صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: نیروی انتظامی مکلف شد تا با هرگونه شیوه نامتعارف عزاداری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان که موجب وهن مذهب تشیع و خدشه به امنیت عمومی می شود، در چارچوب قانون برخورد کند.

باوی با اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: اولین اقدام در این خصوص تذکر لسانی و تشریح شأن اسلام، تشیع و امامت است و انتظار می رود این جایگاه در خوزستان که به عنوان دروازه ورود تشیع به کشور شناخته شده است، بیشتر ‍ مورد توجه مردم متدین و ولایتمدار استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به ویژه در فضای رسانه ای به دنبال تخریب دین شریف اسلام و مذهب تشیع هستند و نباید عده ای با اقدامات نامتعارف از جمله قمه زنی، ایجادآلودگی صوتی و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه هنجارشکنی در ایام عزاداری محرم و صفر پیگرد قانونی دارد

هرگونه هنجارشکنی در ایام عزاداری محرم و صفر پیگرد قانونی دارد