مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-17اجتماعي

پیش بینی اردوهای تربیتی 2 روزه برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال هر مدرسه باید برای دانش آموزان خود به مدت 2 روز اردوهای تربیتی پیش بینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش، اظهار کرد: برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه بر اساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی تدوین شده است.

وی ضمن تشریح محورهای برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدرسه، از ارزیابی مدارس براساس شاخص های تعیین شده خبر داد و گفت: برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدارس کشور به دنبال بررسی اشکالات برنامه های پرورشی سراسر کشور در سال جاری، مهمترین مشکل در این حوزه، حجم بالای برنامه ها و نبود انسجام و هماهنگی بین بخش های مختلف پیش بینی شد.

باقرزاده ادامه داد: بر همین اساس نیز برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه بر اساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت، نشاط و خردورزی تدوین شد که ذیل هر یک از اهداف نیز محورها و برنامه های مختلفی تعریف و برای انسجام بیشتر و تسهیل کارهای پرورشی متناسب با امکانات مدارس مد نظر قرار گرفته است.

وی، مهم ترین برنامه محوری در ذیل هدف پایه ای ایمان را اقامه نماز در مدارس ذکر کرد و افزود: مدیران مدارس موظف هستند پیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اردوهای تربیتی 2 روزه برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید

پیش بینی اردوهای تربیتی 2 روزه برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید