مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-08سياسي

نگارش کتاب مقدمه ای بر مقاتل شیعی امام حسین(ع) به زبان انگلیسی


عضو هیأت علمی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه قم با تأکید بر اهمیت ترویج و تبلیغ فرهنگ شیعه، عنوان کرد: کتاب مقدمه ای بر مقاتل شیعی امام حسین (ع)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدرضا فخر روحانی عضو هیأت علمی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه قم با اشاره به اینکه دو عنصر تبیین و تبلیغ برای نشر اعتقادات و فرهنگ شیعه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: یکی از وظایف اصلی زبان دانان و مترجمان متعهد به اندیشه های شیعی ترجمه، اصلاح و بازسازی و یا بروزرسانی معارف و دانستنی های شیعه در طراز جهانی و برای مخاطبانی است که از متون به زبان انگلیسی استفاده می کنند.

وی گفت: کتاب مقدمه ای بر مقاتل شیعی امام حسین علیه السلام در سال 2023 توسط کمبریج اسکالرز پاپلیشینگ در استراتفورد آپان تاین انگلستان منتشر شد.

 عضو هیأت علمی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه قم ادامه داد: در سال 2018 میلادی از انتشارات محققان کمبریجی در انگلستان ایمیلی مبنی براینکه اگر امکان دارد، کتابی درمورد هرکدام از جنبه های شیعه که مدنظرم باشد نگارش کنم، برای من ارسال شد.

فخر روحانی افزود: پس از این که کلیت این کار را پذیرفتم، با مطالعات بسیار و به این علت که تاکنون هیچ نویسنده ای در منابع انگلیسی به این موضوع نپرداخته بود تصمیم گرفتم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش کتاب مقدمه ای بر مقاتل شیعی امام حسین(ع) به زبان انگلیسی

نگارش کتاب مقدمه ای بر مقاتل شیعی امام حسین(ع) به زبان انگلیسی